Psykologien bag succes på Facebook

Del:
De fleste ved godt, hvordan man gør sig til i den fysiske verden, afhængigt af vores mål og midler. Men kan de samme fif, normer og regler uden videre overføres til den virtuelle verden?

København

02. februar 2016. Kl. 17 - 19
Arrangør: Kreds 1
Pris: No-show-fee

Kom og hør SoMe-ekspert Anders Witzel dele ud af sin store viden og erfaring med sociale medier – med særlig vægt på, hvordan du, dit medie eller din virksomhed får succes.

Hvor er brugerne egentlig på de sociale medier pt.? Og hvordan skaber man indhold som engagerer dem? Er der nogen psykologiske tricks eller mekanismer, man bør kende, for at opnå det engagement, som alle stræber efter? Under forløbet vil Anders gennemgå cases, dos and don'ts. Der bliver også sat god tid af til spørgsmål, så kom og fyr løs.

Hvem er Anders Witzel?
Anders har været med fra starten inden virksomhederne fik øjnene op for sociale medier. Det betyder, at han har prøvet og fejlet, brændt nallerne - og fået stor succes. Senest som ansat i fagforeningen Kommunikation og Sprog med ansvar for sociale medier og salg af medlemskaber, hvor han i kampagneperioder har opnået ROI på sociale medier på op til 400-500 procent. Nu er Anders selvstændig rådgiver og efterspurgt oplægsholder inden for online marketing og sociale medier. Han samarbejder blandt andet med Bigum & Co.

Tid og sted:
Fyraftensmødet foregår i Cinemateket, tirsdag den 2. februar fra kl. 17-19. Der vil være en sandwich og et glas i pausen.

Bemærk:
Arrangementet er GRATIS og kun for medlemmer af Kreds 1 men du SKAL afgive kontooplysninger ved tilmelding. Ved udeblivelse eller afmelding efter onsdag den 27. januar opkræves et no-show fee på 100 kr. Der trækkes således IKKE noget gebyr fra din konto ifm. tilmelding. Beløbet indløses KUN, hvis du enten udebliver eller melder fra efter den oplyste dato.

Onlinetilmelding her.  

Relateret indhold

Ekstra Bladets praktikanter til Hong Kong, april 2016
Af Amanda Hind Alberts og Josephine Helbrandt
Læs mere
DR Kultur-praktikanter i Japan april 2016
En håndfuld af DR Kulturs journalistpraktikanter tog til Japan for at blive klogere på kulturen og medierne i landet langt mod øst.
Læs mere
Børsens praktikanter til Ukraine
Første dag stod på besøg hos til NTCU (National Television Center of Ukraine). Her bliver vi hilst velkommen Dima, der både arbejder som producer og journalist på deres nyhedsredaktion, hvor...
Læs mere

Relaterede nyheder

Kredskino: BUGS - forpremiere
Kan vi redde verden ved at spise insekter? Hvad skal der til for at de umiddelbart bæredygtige proteiner vinder indpas i den vestlige verdens køkken?
Læs mere
Mød manden bag Panama Papers
Frederik Obermaier, graverjournalist på Süddeutsche Zeitung, var sammen med kollega Bastian Obermayer den første, som fik kontakt med “John Doe” – den mystiske kilde bag mediehistoriens hidtil...
Læs mere
Velsmagsdommeri: Udfordringer og metode i gastronomisk kulturkritik
Der er restaurantanmeldelser overalt i både gamle og nye medier. Men hvordan kan man som journalist tillade sig at fælde dom over noget så personligt som modtagerens potentielle smagsoplevelse?
Læs mere

Arrangementer

STARTPAKKEN - (4 dage) forløb for nystartede selvstændige/freelancere
Drømmer du om at være din egen chef? Så søg optagelse på DJ STARTPAKKEN for selvstændige/freelancere og bliv klædt på til at være din egen forretning
Læs mere
Karriereudvikling for dig i job
Det går jo meget godt. Du har jo et arbejdsliv, som mange ville misunde dig. Og du er erfaren og kompetent, til det du gør.
Læs mere
Nyuddannet – Skab din karriere
Kurset henvender sig til dig, der er uddannet indenfor det seneste år, og som ønsker at lande det første job eller at sætte retning på karrieren.
Læs mere