Psykologien bag succes på Facebook

Del:
De fleste ved godt, hvordan man gør sig til i den fysiske verden, afhængigt af vores mål og midler. Men kan de samme fif, normer og regler uden videre overføres til den virtuelle verden?

København

02. februar 2016. Kl. 17 - 19
Arrangør: Kreds 1
Pris: No-show-fee

Kom og hør SoMe-ekspert Anders Witzel dele ud af sin store viden og erfaring med sociale medier – med særlig vægt på, hvordan du, dit medie eller din virksomhed får succes.

Hvor er brugerne egentlig på de sociale medier pt.? Og hvordan skaber man indhold som engagerer dem? Er der nogen psykologiske tricks eller mekanismer, man bør kende, for at opnå det engagement, som alle stræber efter? Under forløbet vil Anders gennemgå cases, dos and don'ts. Der bliver også sat god tid af til spørgsmål, så kom og fyr løs.

Hvem er Anders Witzel?
Anders har været med fra starten inden virksomhederne fik øjnene op for sociale medier. Det betyder, at han har prøvet og fejlet, brændt nallerne - og fået stor succes. Senest som ansat i fagforeningen Kommunikation og Sprog med ansvar for sociale medier og salg af medlemskaber, hvor han i kampagneperioder har opnået ROI på sociale medier på op til 400-500 procent. Nu er Anders selvstændig rådgiver og efterspurgt oplægsholder inden for online marketing og sociale medier. Han samarbejder blandt andet med Bigum & Co.

Tid og sted:
Fyraftensmødet foregår i Cinemateket, tirsdag den 2. februar fra kl. 17-19. Der vil være en sandwich og et glas i pausen.

Bemærk:
Arrangementet er GRATIS og kun for medlemmer af Kreds 1 men du SKAL afgive kontooplysninger ved tilmelding. Ved udeblivelse eller afmelding efter onsdag den 27. januar opkræves et no-show fee på 100 kr. Der trækkes således IKKE noget gebyr fra din konto ifm. tilmelding. Beløbet indløses KUN, hvis du enten udebliver eller melder fra efter den oplyste dato.

Onlinetilmelding her.  

Relateret indhold

Ekstra Bladets praktikanter til Hong Kong, april 2016
Af Amanda Hind Alberts og Josephine Helbrandt
Læs mere
DR Kultur-praktikanter i Japan april 2016
En håndfuld af DR Kulturs journalistpraktikanter tog til Japan for at blive klogere på kulturen og medierne i landet langt mod øst.
Læs mere
Børsens praktikanter til Ukraine
Første dag stod på besøg hos til NTCU (National Television Center of Ukraine). Her bliver vi hilst velkommen Dima, der både arbejder som producer og journalist på deres nyhedsredaktion, hvor...
Læs mere

Relaterede nyheder

Drink & Debat: Status over det amerikanske valg
Den amerikanske valgkamp i 2016 har været markant anderledes end noget, vi har set før i amerikansk politik. En folkelig vrede har givet medvind til den politisk, uerfarne republikaner Donald...
Læs mere
Whistleblowere: Når modige kilder står frem
Snowden og den danske deltagelse i Irak-krigen har skabt et nyt buzz-word inden for journalistikken, nemlig whistleblower.
Læs mere
PTSD rammer ikke kun soldater
Post Traumatic Stress Disorder (PTSD) er ikke kun noget, der rammer soldater.
Læs mere

Arrangementer

JobWorkShop - skriv så du bliver kaldt til samtale!
Mange af DJs medlemmer er gode til at skrive. Men de fleste kan blive bedre til at skrive en moderne effektiv jobansøgning. Lær at skrive personligt, konkret, virksomhedsrettet og om fremtiden.
Læs mere